u4energy
"Mediu şi Durabilitate: Gândeşte global - acţionează local"Asiguraţi-elevi conştienţi de rolul lor în calitate de consumator - şi consecinţele sale.
Da elevilor o mai largă de cunoştinţe şi de conştientizare:
1. ... concernig comsumption propriile lor
2. ... de astăzi utilizării energiei
3. ... de energie regenerabilă
Deciziile luate în cadrul conferinţei de la Copenhaga 2008:
Primul an:
* Punctul de plecare sunt aproape de necesitatile de zi cu zi şi ca hrană, apă, îmbrăcăminte şi activităţi de timp liber.
* Obiectivele concrete ale proiectului pentru primul an sunt de a face elevi conştienţi de rolul lor în calitate de consumatori de resurse naturii.
* Vrem ca ei să devină consumatori critice şi dea seama că alegerile lor au consecinte.
* Vrem să predea elevilor într-un mod foarte pozitiv concentrându-se pe posibilităţile lor de obiceiurile de consum alternative.
* Pentru a ajunge să înţeleagă că, chiar şi mici modificări în obiceiurile poate avea o mare importanţă.
Conţinutul din primul an
* Ce vom mânca? Necesitatea de alimente sănătoase. Locul de origine, moduri de producţie, de transport.
* Cum suntem cheltuieli de apa? Necesitatea de apă curată.
* Ce ne poartă? Uită-te la dvs., de exemplu, T-shirt - de la producţie la fier vechi!
* Consumul de timp liber pentru o persoană tânără în Europa. Computer, telefon mobil, iPod etc
obiceiuri * Familie: compararea profilurilor consumatoare. Arată şi consecinţele alternative
* Obiceiurile Cheltuielile pentru tinerii europeni pe produse alimentare, consumul de alcool, haine şi activităţi de timp liber.
* Reciclarea comparativ cu munţi de gunoaie. spectacol de moda cu haine facute din gunoi.
Al doilea an
* Al doilea punct este nevoie comună şi a consumului de energie şi transport.
* Scopul concret al doilea an este de a face conştient de faptul că în timp ce elevii au nevoie de energie este în creştere, în mod tradiţional resursele sunt în scădere.
* Elevii trebuie să ştie despre sursele de energie regenerabile. Noi le va arăta moduri de economisire a energiei.
Conţinutul de-al doilea an
* experimente de energie în toate ţările: soare - şi energia apei, celule solare pentru a incarca bateriile, energie etc dinam
* De măsurare a consumului de energie la şcoală şi comparând-o pentru toate cele 6 tari.
* Excursii la locurile locale şi regionale pentru energie regenerabilă: parc eolian, fabrica de reciclare a energiei, etc
* "Gândeşte global - acţionează local", festival în Danemarca septembrie 2010 pentru ca elevii număr cât mai mare.
* Multe experimente cu energie.
* Transport colective în comparaţie cu transportul privat. Analiza cost-beneficiu. CO2 efect.
* Noi moduri de transport private - masini electrice, etc
* Focus pe bicicleta la şcoală şi activităţi de timp liber. Campanii pentru a atinge anumite sume de kilometri.
* În cele din urmă decide împreună: Cele 10 porunci de utilizare inteligent de energie.
* Închiderea proiectului şi de evaluare: Eseuri scrise de elevii participanţi despre experienţele lor în proiect cu privire la noi obiceiuri de consum şi noi competenţe interculturale
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu