Postări populare

sâmbătă, 4 decembrie 2010

u4energy


u4energy

"Mediu şi Durabilitate: Gândeşte global - acţionează local"

Asiguraţi-elevi conştienţi de rolul lor în calitate de consumator - şi consecinţele sale.
Da elevilor o mai largă de cunoştinţe şi de conştientizare:

   1. ... concernig comsumption propriile lor
   2. ... de astăzi utilizării energiei
   3. ... de energie regenerabilă

Deciziile luate în cadrul conferinţei de la Copenhaga 2008:
Primul an:

    * Punctul de plecare sunt aproape de necesitatile de zi cu zi şi ca hrană, apă, îmbrăcăminte şi activităţi de timp liber.
    * Obiectivele concrete ale proiectului pentru primul an sunt de a face elevi conştienţi de rolul lor în calitate de consumatori de resurse naturii.
    * Vrem ca ei să devină consumatori critice şi dea seama că alegerile lor au consecinte.
    * Vrem să predea elevilor într-un mod foarte pozitiv concentrându-se pe posibilităţile lor de obiceiurile de consum alternative.
    * Pentru a ajunge să înţeleagă că, chiar şi mici modificări în obiceiurile poate avea o mare importanţă.

Conţinutul din primul an

    * Ce vom mânca? Necesitatea de alimente sănătoase. Locul de origine, moduri de producţie, de transport.
    * Cum suntem cheltuieli de apa? Necesitatea de apă curată.
    * Ce ne poartă? Uită-te la dvs., de exemplu, T-shirt - de la producţie la fier vechi!
    * Consumul de timp liber pentru o persoană tânără în Europa. Computer, telefon mobil, iPod etc
    obiceiuri * Familie: compararea profilurilor consumatoare. Arată şi consecinţele alternative
    * Obiceiurile Cheltuielile pentru tinerii europeni pe produse alimentare, consumul de alcool, haine şi activităţi de timp liber.
    * Reciclarea comparativ cu munţi de gunoaie. spectacol de moda cu haine facute din gunoi.

Al doilea an

    * Al doilea punct este nevoie comună şi a consumului de energie şi transport.
    * Scopul concret al doilea an este de a face conştient de faptul că în timp ce elevii au nevoie de energie este în creştere, în mod tradiţional resursele sunt în scădere.
    * Elevii trebuie să ştie despre sursele de energie regenerabile. Noi le va arăta moduri de economisire a energiei.

Conţinutul de-al doilea an

    * experimente de energie în toate ţările: soare - şi energia apei, celule solare pentru a incarca bateriile, energie etc dinam
    * De măsurare a consumului de energie la şcoală şi comparând-o pentru toate cele 6 tari.
    * Excursii la locurile locale şi regionale pentru energie regenerabilă: parc eolian, fabrica de reciclare a energiei, etc
    * "Gândeşte global - acţionează local", festival în Danemarca septembrie 2010 pentru ca elevii număr cât mai mare.
    * Multe experimente cu energie.
    * Transport colective în comparaţie cu transportul privat. Analiza cost-beneficiu. CO2 efect.
    * Noi moduri de transport private - masini electrice, etc
    * Focus pe bicicleta la şcoală şi activităţi de timp liber. Campanii pentru a atinge anumite sume de kilometri.
    * În cele din urmă decide împreună: Cele 10 porunci de utilizare inteligent de energie.
    * Închiderea proiectului şi de evaluare: Eseuri scrise de elevii participanţi despre experienţele lor în proiect cu privire la noi obiceiuri de consum şi noi competenţe interculturale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu